Redefining Exce\\ence

Neler Yapmıyoruz?

Ne yaptığımızdan değil, neye sırt döndüğümüzden bahsediyoruz.

Yani:
“Kim olduğumuz kadar, kim olmadığımızı da iyi biliyoruz.”

Her işi almıyoruz

Sadece “iş” almak için çalışan bir ekip değiliz.
Heyecan duymuyorsak, inanmıyorsak, katkı koyamayacaksak, o işe girmeyiz.

Sadece güzel görünen işlere prim vermiyoruz.

Tasarım harika olabilir ama anlattığı bir şey yoksa… bizim için yok hükmündedir.

Bizim derdimiz estetik değil, etki. Estetik baştan çıkarabilir ama biz iz bırakana bakarız.

Trendlerin peşinden koşmuyoruz.

Bugün herkesin yaptığı şey, yarın kimseyi ilgilendirmez. Biz modayı değil, markayı kalıcı kılanı kovalarız.

Stratejisiz içerik üretmiyoruz.

İçerik olsun diye içerik değil. Hedefi, amacı, etkisi olan içerikler üretiriz.
Aksi gürültüdür. Biz sessizlikte fark edileni severiz.

Ajanscılık oynamıyoruz.

Süslü sunumlar, ucu açık cümleler falan bizlik değil. Netiz. Ne yapacağımızı bilir, neden yaptığımızı anlatırız. Gerisi laftır.

CodeAd, “her şeyi yapan” bir ajans değil.

Çok şey yapıyoruz ama her şeyi yapmıyoruz. Ve yaptığımız şeyleri iyi yapıyoruz.

Buraya kadar okuduysanız zaten anlamışsınızdır:

Eğer gerçekten ne yapmak istediğini biliyorsanız, konuşmaya değeriz. Yoksa... yol açık, biz de meşgulüz.