Arama motorları için öncelik, her zaman kullanıcılara tam olarak aradıklarını sunan kaliteli içerikleri ulaştırmaktır. Her gün saniyede milyonlarca kişi tarafından kullanılan arama motorları, arama yapan kullanıcıları en kısa sürede en doğru içeriğe yönlendiriyorlar. Bu anlamda günümüzde içerik yönetimi sistemleri, her zamankinden daha önemli ve güçlüdür. 

Metin, ses ve video içerikleri de dahil olmak üzere çok sayıda ortamda içerik sunulabilir. Web sitesi içerikleri ise büyük ölçüde, milyonlarca ilgili ziyaretçiye dinamik bir şekilde içerik sunmayı amaçlayan dijital metinlerdir. Bu materyallerin tamamı da bir web içerik yöneticisi tarafından düzenli olarak kontrol edilerek devamlılık sağlanır. 

İçerik Yönetimi Nedir?

Her geçen gün artan internet sitelerinin önemi, günümüzde daha fazlasını keşfetmek isteyen kişiler için çok daha fazla önem kazanıyor. İçerik yönetimi, iç ve dış SEO tekniklerini, içeriğin kalitesini, medya kullanımını, blog yazılarını, görselleri vb. yöneten bir sistemdir. 

İçerik yönetiminin en önemli amacı, dijital platformlardaki akışı, kişilerin faydalanabileceği içeriklerle doldurmak ve bunları yönetmektir. Online içerik yönetimi çalışmalarımız sayesinde web sitesiniz sürekli olarak doğru ve güncel bilgi akışı sağlayan bir site haline gelecektir. Bu da hem kullanıcıların hem arama motorlarının ilgisini çekerek üst sıralarda yer almanızı ve yerinizi korumanızı sağlayacaktır. 

Sadece içerik üretmenin önemini bilmek bu noktada yeterli olmayabilir. Çünkü siteye düzenli olarak içerik girilmesine rağmen, bazen kullanılan dilden veya ifadeden dolayı eleştiriler alınabilir. İnternette negatif bir viral yayılım, çok hızlıdır ve geri dönüşü olmayan sonuçlara yol açabilir. Özellikle şirketler için büyük bir kriz anlamına gelen bu sorun, profesyonel online içerik yönetimi sunan ajanslarla çalışmanın önemini bir kez daha ortaya koyuyor.

İçerik yönetimi, aslında büyük ya da küçük her şirket için kurumsal kimlik oluşturan bir yapıdır. Kurumsal kimliğiniz dikkate alınarak hazırlanan bir yazı, imajınızın hedef kitlede nasıl görüneceğini belirlediğinden web siteniz için çok önemlidir.

İçerik Planlaması Nedir?

İçerik yönetiminin en önemli adımları içeriğin planlanması, hazırlanması ve onaylanmasıdır. Dijital kampanyalar bu alanda incelenir ve hedef kitleye hangi içeriklerin ulaşacağı belirlenir. SEO çalışması kapsamında içeriğin güncellenmesi gerekiyor ise gerekli planlamaların dahilinde güncellemeler yapılır ve haftalık analizler ortaya çıkarılır.

Dünyanın neresinde olursanız olun, web sitenizi yöneterek yeni ürün veya hizmetlerinizi müşterilere kolayca ve hızlı bir şekilde tanıtabilirsiniz. İçerik yönetimi, bir web sitesi ile kolayca yapılabilir. Doğru planlanan online içerik yönetimi sayesinde sayfanızı ziyaret eden herkes hizmetinizi anlayabilir, güncel duyurularınızı kolayca görebilir ve son projelerinize anında ulaşabilirler. 

Codead Growth Agency olarak, sizlere içerik yönetimi alanında hizmet vermekte, sitelerinin içeriklerini SEO çalışmalarımız doğrultusunda hazırlamakta, yayınlamakta ve yeri geldiğinde güncel tutmaktayız. Blog yönetimi, sosyal medya hesaplarında entegre paylaşım gibi diğer konularda da içerik yönetimi hizmeti adı altında sizlere hizmet veriyor ve her zaman “güncel bilgi veren site” olarak algılanmanızı sağlıyoruz.

İçerik Yönetimi Size Ne Sağlar?

İçerik yönetiminde içeriğin önemini bilmek ve sitenize düzenli olarak içerik girmek size bazı dezavantajları getirebilir. Örneğin; Ziyaretçileriniz kullandığınız dil ve anlatımdan dolayı sizi eleştirebilir ve anlatım sorununuz word of mouth dediğimiz ağızdan ağıza yayılmak suretiyle bir sorun haline gelebilir. 

Özellikle büyük markalar için kriz anlamına gelen bu sorunsal, içerik yönetimi konusunda profesyonel olan ekibimizle asla karşınıza çıkmayacaktır. Aynı zamanda kurumsal kimliğiniz doğrultusunda hazırlanmış bir yazı da imajınızı yükseltebilir ve ziyaretçileriniz tarafından “kaliteli” olarak algılanmanızı sağlayabilir.

Genel olarak içerik yönetimine sahip olmak, markanıza değer katmak, ziyaretçilerinizi memnun etmek, potansiyel müşterileri çekmek ve krizlere karşı daha dirençli olmak gibi birtakım avantajlar sağlar.

İçerik Yönetimi Nasıl Yapılmalı?

Dijitalleşmenin iş hayatına olan etkisinin her geçen gün katlanarak arttığı bu dönemde, markaların pazarlama stratejileri de bu doğrultuda ilerlemeye başladı. Bu anlamda sektör ne olursa olsun dijital çağın etkisine uyum sağlamanın bir zorunluluk haline geldiği söyleyebiliriz.

Yalnızca e-ticaret alanlarında değil, ürün ve hizmet sunan birçok markanın dijital bir kimliğe olan ihtiyacına da tanıklık ediyoruz. Bu dijital kimlikler, markaları sadece dijital ortamlarda değil, günlük hayatın her alanında temsil edebiliyor.

Gerçek zamanlı olarak yaratılan marka imajının gücü, dijitalde daha da parlayabilir. Olumsuz bir marka imajı bile iyi bir içerik yönetimi sayesinde olumlu bir izlenim bırakabilir. Her markanın sosyal medya ya da diğer platformlarda sağlam bir dijital ayak izi bırakabilmesi için içerik yönetimi stratejilerini önemli bir adım olarak temel alması gerekiyor. 

Mevcut kitleyi genişletmenin ve daha geniş pazarlara açılmanın yolu içerik üretiminden geçiyor. Bu anlamda dijital içerik üretimi sürecinin doğru yürütülmesi çok büyük önem taşıyor. CodeAd ekibi olarak sağlam bir iş planı ile içeriklerinizin en iyi şekilde sizi temsil etmesini sağlıyoruz.

İçerik Yönetimi Alanında Sunduğumuz Hizmetlerimiz

CodeAd Growth Agency olarak profesyonel ekibimizle dijital kampanyalarınızı inceleyerek dijital dünyaya hangi içerikler ile çıkmanız gerektiği konusunda size fikir veriyoruz. İçerik planlama sürecine dahil olan SEO odaklı çalışmalarımızla içeriklerinizi planladıktan sonra en iyi şekilde hazırlıyor ve onayınızın ardından yayına alınmasını sağlıyoruz. 

İçeriklerin Güncellenmesi

Detaylı SEO çalışmalarımız doğrultusunda içeriklerinizin güncellenmesi gerekiyor ise yine dijital marka içeriklerinizi güncelleyerek SEO marka çalışmalarında yükselişler elde etmenizi sağlıyoruz. Bu sayede web sitenizi ziyaret eden kullanıcılarınızın her daim güncel ve doğru bilgiler ile karşılaşmana destek veriyoruz.

İçerik Pazarlama

İçerik pazarlamasının ana hedefi, markaların hedef kitlelerinin dikkatini çekmek ve hizmet-ürünlerini en iyi şekilde sunulmasını sağlamaktır. Kısacası markaların kendi hikayelerini kişilere anlatma sanatıdır. Teknolojinin ilerlemesi ile günümüz şartlarında kişiler birçok bilgi yığınının altında kalabiliyor. CodeAd Growth Agency olarak hazırladığımız kusursuz içerik pazarlama stratejisi ile marka hakkında tüm detayların kullanıcılar tarafından okunabilmesini sağlıyoruz. 

SEO Uyumlu Blog Yazıları

SEO uyumlu blog yazımına geçilmeden önce ziyaretçilerin talepleri belirlenerek bu doğrultuda bir plan geliştirilmelidir. Web sitenizi ziyaret eden kullanıcıların aradıkları bilgileri bulabilmeleri adına seçtikleri anahtar kelimeler, bu alanda en çok dikkat edilmesi gerekenlerdir. Bununla birlikte yazıların kaliteli ve özgün olması da çok önemlidir. CodeAd ekibi olarak deneyimli yazarlarımız ile sizin için özel blog programları oluşturuyor ve sayfanızda düzenli olarak yazılarınızın yayınlanmasını sağlıyoruz. 

SEO İçeriği

SEO uyumlu içerik hazırlanmasında dikkat edilmesi gereken birçok nokta bulunuyor. Bu anlamda en önemli SEO içeriği özelliklerinin başında özgünlük ve kalite geliyor. Sonrasında ise anahtar kelimelerin analizi, odak başlıkların seçilmesi, site içi linklerin oluşturulması ve görseller gibi adımlar ekleniyor. CodeAd olarak SEO içerik uzmanlarından oluşan deneyimi ekibimin ile web siteniz için kaliteli içerik oluşturulması konusunda gereken tüm hizmeti sizin için sağlıyoruz. 

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

ÜCRETSİZ SEO Denetimi

Size, çözüldüğünde sitenizin sıralamasını iyileştirecek ve web sitenize gelen trafiği artıracak SEO sorunlarını gösteren bir PDF raporu e-posta ile göndereceğiz.